Financial Dictionaries Téma indítója: angharad williams
|
Hi,
I would like to expand my resource dictionaries, and would appreciate any comments/advice.
I currently use Amerongen's Terminologie financieel management, however I would be interested to hear from others about other financial dictionaries whether they be as hardback copies, software or online.
Does anyone have any feedback on FELonline?
Many thanks,
Angharad | | |
Gerard de Noord Franciaország Local time: 02:04 Tag (2003 óta) angol - holland + ... De Financiële Begrippenlijst | Jan 4, 2009 |
Hallo Angharad,
Voor mij is De Financiële Begrippenlijst altijd een bron van bijdetijdse informatie:
http://www.dfbonline.nl/
Groeten,
Gerard | | |
Ontzettend bedankt Gerard. Die heb ik ook af en toe gebruikt.
Soms is het erg moeilijk om een beoordeling van zulke lijsten te maken. Het is voornamelijk alleen maar pas als je een woord tegenkomt en je nergens een vertaling ervan kan vinden!! En zo is mijn weekend gegaan...
Nogmaals dank u wel.
[Edited at 2009-01-04 23:53 GMT] | | |
Ik gebruik de desktopversie van FEL, ik heb het woordenboek beide kanten op en ik zou niet zonder kunnen. Het vormt een goede aanvulling op Jurlex (ook onmisbaar overigens) en geeft soms meer vertaalsuggesties.
Bovendien werk ik het liefst met elektronische woordenboeken. Ik heb een vreselijke hekel aan het werken met papieren woordenboeken. | |
|
|
Banking and Insurance Lexicon | Jan 8, 2009 |
Dear Angharad,
Here is another one:
The banking and insurance lexicon
NL-EN
M.E.C.M. Voeten
A. van den ENd
1996
ISBN 90-73489-07-5
Mine is an older hard copy, but I am almost sure that they have it online too.
Good luck!
Lucinda | | |
Ehhez a fórumhoz nincs külön moderátor kijelölve.
Ha a webhely szabályainak megsértését kívánja jelenteni, vagy segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba a
webhely munkatársaival ».