Ændrede vilkår efter opkøb/fusionering Téma indítója: Anna Haxen
|
Anna Haxen Dánia Local time: 05:33 Tag (2005 óta) angol - dán + ...
Kære alle sammen
Mon der er andre, der som jeg har fået tilsendt oplysninger fra et bureau, der for nylig har opkøbt et andet bureau, som har eksisteret i mange år og haft filialer i flere lande? Hvis der er, vil jeg opfordre jer til at læse de nye vilkår igennem, før I accepterer dem. Så vidt jeg kan se, bliver det en helt anden form for "samarbejde" end hidtil, selvom meldingen til at begynde med var, at alt ville fortsætte mere eller mindre som før for os freelancere.... See more Kære alle sammen
Mon der er andre, der som jeg har fået tilsendt oplysninger fra et bureau, der for nylig har opkøbt et andet bureau, som har eksisteret i mange år og haft filialer i flere lande? Hvis der er, vil jeg opfordre jer til at læse de nye vilkår igennem, før I accepterer dem. Så vidt jeg kan se, bliver det en helt anden form for "samarbejde" end hidtil, selvom meldingen til at begynde med var, at alt ville fortsætte mere eller mindre som før for os freelancere.
Venlig hilsen
Anna ▲ Collapse | | |
Kirsten Larsen (X) Spanyolország spanyol - dán + ... Har du prøvet | Apr 8, 2019 |
at lufte tanken i de to oversættergrupper på Facebook?
Mvh
Kirsten | | |
Ehhez a fórumhoz nincs külön moderátor kijelölve.
Ha a webhely szabályainak megsértését kívánja jelenteni, vagy segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba a
webhely munkatársaival ».
Ændrede vilkår efter opkøb/fusionering
Wordfast Pro |
---|
Translation Memory Software for Any Platform
Exclusive discount for ProZ.com users!
Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value
Buy now! » |
|
Trados Studio 2022 Freelance |
---|
The leading translation software used by over 270,000 translators.
Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop
and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.
More info » |
|