This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Jeg undrede mig i den forbindelse over hvorfor der ikke er et skandinavisk forum på ProZ hvor vi kan købe/bytte/sælge ordbøger. Jeg leder altid efter dansk/svensk/norsk... See more
Jeg undrede mig i den forbindelse over hvorfor der ikke er et skandinavisk forum på ProZ hvor vi kan købe/bytte/sælge ordbøger. Jeg leder altid efter dansk/svensk/norske ordbøger af mere esoterisk art - men har haft en del problemer med de skandinaviske antikvariater, som ikke accepterer PayPal eller Amex. (I samme forbindelse skal I være velkomne til at sætte jer i forbindelse med mig hvis I har mindre gængse ordbøger I gerne vil sælge.) ▲ Collapse
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Min far har et antikvariat i Glamsbjerg på Fyn. Jeg ved, at han har "Farlige ord og lumske ligheder i svensk og dansk" (1944) og "Svensk-dansk Ordbog" (1970). Begge af Valfrid Palmgren Munch-Petersen og Ellen Hartmann.
Er du interesseret i dem?
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Min far har et antikvariat i Glamsbjerg på Fyn. Jeg ved, at han har "Farlige ord og lumske ligheder i svensk og dansk" (1944) og "Svensk-dansk Ordbog" (1970). Begge af Valfrid Palmgren Munch-Petersen og Ellen Hartmann.
Er du interesseret i dem?
Hejsa Edith
Tak for svaret - ja, skal jeg gå gennem dig eller har du en adresse/e-mail, så jeg kan bestille bøgerne der?
Mvh
Christian
P.S.: Jeg er også især interesseret i ordbøger til/fra DA/SV/NO og EN...
[Edited at 2010-10-12 12:45 GMT]
Subject:
Comment:
Du kan skrive til mig gennem min profil mht. til de nævnte bøger, for dem har jeg lånt i øjeblikket.
For andre ordbøger skal du kontakte min far:
ovefalkesgaard snabel-a dlgnet punktum dk
Han læser dog ikke sine e-mails hver dag, så det er bedst at ringe også.
Og - han er altid glad for besøg i sin forretning i Glamsbjerg. Priserne er ikke høje, og man finder alti... See more
Du kan skrive til mig gennem min profil mht. til de nævnte bøger, for dem har jeg lånt i øjeblikket.
For andre ordbøger skal du kontakte min far:
ovefalkesgaard snabel-a dlgnet punktum dk
Han læser dog ikke sine e-mails hver dag, så det er bedst at ringe også.
Og - han er altid glad for besøg i sin forretning i Glamsbjerg. Priserne er ikke høje, og man finder altid en bog, man kan bruge.
Ehhez a fórumhoz nincs külön moderátor kijelölve. Ha a webhely szabályainak megsértését kívánja jelenteni, vagy segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba a webhely munkatársaival ».
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.