Der bliver snart brug for nye Moderators
Téma indítója: Christine Andersen
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Dánia
Local time: 17:52
Tag (2003 óta)
dán - angol
+ ...
Jun 29, 2010

Ifølge det nye system, der blev indført sidste sommer, skal de allerfleste Moderators skiftes ud hvert år, og nu er min tid som Moderator snart forbi, i hvert fald i denne omgang.

Fra slutningen af juli står jeg af, og så er der bare at sige TAK til jer alle sammen, fordi det var så herlig let at være Moderator - stort set kun en positive oplevelse.

Så skal jeg opfordre jer til at melde jer som nye Moderators.
Jo flere, jo bedre - udover Kudoz er der jo en
... See more
Ifølge det nye system, der blev indført sidste sommer, skal de allerfleste Moderators skiftes ud hvert år, og nu er min tid som Moderator snart forbi, i hvert fald i denne omgang.

Fra slutningen af juli står jeg af, og så er der bare at sige TAK til jer alle sammen, fordi det var så herlig let at være Moderator - stort set kun en positive oplevelse.

Så skal jeg opfordre jer til at melde jer som nye Moderators.
Jo flere, jo bedre - udover Kudoz er der jo en masse forums, nogle mere fredelige end andre, men der er heldigvis også folk, der kan lide en udfordring.

Når I nu er så eksemplariske som brugere af Proz.com (og jeg mener det - der er meget mere bøvl i nogle af de andre sproggrupper...) så må der være nogle fremragende potentielle Moderators blandt danskerne.

Se mere her:
http://www.proz.com/?sp=moderators

-- og hvis du kunne tænke dig at prøve det, så søge endelig!

http://www.proz.com/?sp=moderators&sp_mode=apply

Og så er det ikke farvel - jeg tror de færreste vil mærke forskellen, når jeg holder!
Jeg fortsætter på ProZ.com som altid

Men jeg glæder mig til at høre, hvem bliver de(n) nye Moderator(s) ... og ønske held og lykke med det.

Collapse

Ehhez a fórumhoz nincs külön moderátor kijelölve.
Ha a webhely szabályainak megsértését kívánja jelenteni, vagy segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba a webhely munkatársaival ».

Der bliver snart brug for nye Moderators

TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »