Ny gruppe for danske oversættere på facebook Téma indítója: Jørgen Madsen
|
Dette er blot en orientering om, at jeg har oprettet en gruppe, der hedder "Danske oversættere" på facebook, som på få dage er kommet op på 25 medlemmer. Ordet er frit, og alle med tilknytning til oversættelsesbranchen er velkomne til at deltage i gruppen. | | |
Kan ikke finde gruppen :-/ | Sep 15, 2013 |
Hej Jørgen
Jeg har søgt efter gruppen på fb, efter den blev omtalt ved powwow'et i weekenden (du var savnet), men jeg kan simpelthen ikke finde den!
Vil du evt. linke til den her eller måske sende mig en invitation på fb?
På forhånd tak!
Måske ses vi til næste år - i Odense! | | |
Gruppen er hemmelig | Sep 15, 2013 |
Hej Signe
Det skyldes, at gruppen - efter en afstemning blandt medlemmer - er hemmelig, bla. fordi vi så uden konsekvenser kan svine vores kunder til
Jeg kan kun sende en invitation til venner, så vi bliver nødt til at blive FB-venner først. Du kan finde mig via min email: gindian@live.dk. Derefter sender jeg en invitation.
Dejligt at h�... See more Hej Signe
Det skyldes, at gruppen - efter en afstemning blandt medlemmer - er hemmelig, bla. fordi vi så uden konsekvenser kan svine vores kunder til
Jeg kan kun sende en invitation til venner, så vi bliver nødt til at blive FB-venner først. Du kan finde mig via min email: gindian@live.dk. Derefter sender jeg en invitation.
Dejligt at høre, at jeg var savnet
Mvh Jørgen
PS Hvis andre ønsker at være medlem af gruppen, kan de bruge samme fremgangsmåde med at anmode om at blive ven med mig. ▲ Collapse | | |
Har også sendt en anmodning | |
|
|
Anmodning om medlemskab | Sep 18, 2013 |
Hej Jørgen
Jeg har også sendt dig en anmodning.
Vh Barbara
--o0o--
Der var jeg lige hurtig nok. Der er alt for mange Jørgen Madsen'er på FB. Kan du ikke invitere mig? Jeg går under samme navn som her: Barbara Østergaard Bernhard
[Edited at 2013-09-18 06:53 GMT]
[Edited at 2013-09-18 06:54 GMT] | | |
Barbara: søg på min email | Sep 18, 2013 |
Jeg opgav min email netop fordi den er unik | | |
Jeg vil også gerne være med i hulen ... | Sep 27, 2013 |
Hej Jørgen
Har sendt dig en venneanmodning på FB.
Mvh
Jens | | |
Ehhez a fórumhoz nincs külön moderátor kijelölve.
Ha a webhely szabályainak megsértését kívánja jelenteni, vagy segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba a
webhely munkatársaival ».
Ny gruppe for danske oversættere på facebook
LinguaCore |
---|
AI Translation at Your Fingertips
The underlying LLM technology of LinguaCore offers AI translations of unprecedented quality. Quick and simple. Add a human linguistic review at the end for expert-level quality at a fraction of the cost and time.
More info » |
|
Trados Business Manager Lite |
---|
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio
Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.
More info » |
|