nováček
Thread poster: Zsuzs
Zsuzs
Zsuzs
Local time: 22:15
Czech to English
+ ...
Jun 22, 2009

Vítám všechny "staráčky", já jsem tady absolutní nováček Takže zatím jen zírám, a ne úplně chápu, jak to tady funguje. Můžete mi někdo poradit v těchto věcech prosím?

1. Jak si můžu vyfiltrovat nabídky tak, aby vyhovovali mým jazykovým preferencím?
2. Vložila jsem až 3 jazykové páry, ale nikde je nevidím ve svém Profilu. Kde může být chyba?
3. Existují Powwow setkání
... See more
Vítám všechny "staráčky", já jsem tady absolutní nováček Takže zatím jen zírám, a ne úplně chápu, jak to tady funguje. Můžete mi někdo poradit v těchto věcech prosím?

1. Jak si můžu vyfiltrovat nabídky tak, aby vyhovovali mým jazykovým preferencím?
2. Vložila jsem až 3 jazykové páry, ale nikde je nevidím ve svém Profilu. Kde může být chyba?
3. Existují Powwow setkání taky v ČR nebo SR?
4. V momentě, jak jsem si vyplnila svůj Profil, už jej vidí kterýkoli potencionální zadavatel?
5. Jak můžu zadat "inzerát" s konkrétní nabídkou, a kdo ho uvidí a kde?

No a mnoho dalších dotazů...

Moc děkuji,

Zsuzs
Collapse


 
Helga Humlova
Helga Humlova  Identity Verified
Austria
Member (2003)
English to German
+ ...
Powwow Jun 22, 2009

Ano, Powwow existuje v Praze - kazdy rok pred vanocemi. Zatim jsem to organizovala ja, mozna, ze tento rok take jeste organizuji, pak se tomu asi chopi nekdo jini ....
zdravi
Helga


 
Milan Condak
Milan Condak  Identity Verified
Local time: 22:15
English to Czech
Srdečně vítám Jun 22, 2009

Zsuzs wrote:

Vítám všechny "staráčky", já jsem tady absolutní nováček Takže zatím jen zírám, a ne úplně chápu, jak to tady funguje. Můžete mi někdo poradit v těchto věcech prosím?

1. Jak si můžu vyfiltrovat nabídky tak, aby vyhovovali mým jazykovým preferencím?
2. Vložila jsem až 3 jazykové páry, ale nikde je nevidím ve svém Profilu. Kde může být chyba?
3. Existují Powwow setkání taky v ČR nebo SR?